Halaman

MAKAM DIRAJA KM 1 JALAN TUTONG

MAKAM DIRAJA KM 1 JALAN TUTONG
Saya Haji Ibrahim bin Haji Ratu selaku Pereka blog ini mengucapkan selamat datang untuk mengetahui hal ehwal tanah-tanah Perkuburan Islam di Negara Brunei Darussalam. Awda bolih melihat gambar-gambar kegiatan kami di Unit ini

Jumaat, 10 September 2010

MESYUARAT TERGEMPAR BAGI MENENGANI TANAH SUSUR DAN BANJIR KILAT

Pada Hari Jumaat, 1 Syawal 1431 bersamaan 10 September 2010, telah diadakan mesyuarat tergempar bersama 2 orang Menteri, dan 3 Timbalan Menteri.

Mereka adalah Menteri Pembanguan Yang Berhormat Pehin Orang Kaya Indera Pahlawan Dato Peduka Seri Setia Awang Haji Suyoi bin Haji Othman dan Menteri Hal Ehwal Dalam Negeri Yang Berhormat Pehin Udana Khatib Dato Peduka Seri Setia Awang Haji Badaruddin bin Pengarah Dato Peduka Haji Othman.

Manakala Timbalan Menteri ialah Timbalan Menteri Hal Ehwal Dalam Negeri Yang Dimuliakan Pehin Datu Lailaraja Mejar Jeneral (B) Dato Peduka Seri Awang Haji Halbi bin Haji Mohd Yusof, Timbalan Menteri Pembangunan YM Dato Peduka Awang Haji Ali bin Haji Apong dan Timbalan Menteri Hal Ehwal Ugama YM Pengiran Haji Bahrum bin Pengiran Bahar.

Mesyuarat di Pengerusikan olih Menteri Pembangunan YB Pehin Orang Kaya Indera Pahlawan Dato Peduka Seri Setia Awang Haji Suyoi.

Sebahagian daripada Pegawai yang hadir

Sebahagian lagi pegawai yang hadir bermesyuratat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan